Reklamacije

U slučaju da imate bilo kakvu
reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas
kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku
nastalu situaciju. Proizvodi koji su potrošna roba ili dolaze u direktan
kontakt sa kožom i intimnim delovima tela ne podležu reklamaciji.

Povrat novca ili zamena proizvoda

Kod porudžbine izvršene online putem
web sajta (ugovor sklopljen na daljinu) kupac ima pravo da nas u roku od
14 dana obavesti da odustaje od kupovine. Kupac koji odustaje od
kupovine proizvod/e mora vratiti neoštećen/e u originalnoj ambalaži i u
nepromenjenom stanju. U slučaju da primetimo da je vraćeni proizvod
oštećen imamo pravo odbiti odustajanje od kupovine, a kupac je dužan
nadoknaditi nastalu štetu.

Pravo od odustajanje od kupovine nemate u sledećim slučajevima

– ako proizvod ili više njih nije vraćen u originalnoj neoštećenoj ambalaži

– ako je proizvod korišćen i ima vidljive tragove korišćenja

– ako niste dostavili ispravne podatke kako bismo pronašli kupca u evidenciji

– ako je proizvod za jednokratnu upotrebu i ne može se više koristiti

– ako je oštećenje nastalo usled nestručnog rukovanja

Načini obaveštavanja o odustajanju od kupovine

Obaveštenje o odustajanju možete nam
podneti sa nedvosmislenom izjavom, iz koje je jasno vidljivo da
odustajete od kupovine. Obaveštenje o odustajanju od kupovine nam možete
poslati:

– u elektronskom obliku na trazilicakorisnicka@gmail.com, u tom slučaju ćemo potvrditi da smo primili obaveštenje o odustajanju od kupovine

– u pisanom obliku priloženu uz proizvod poslat na adresu našeg magacina

Način vraćanja proizvoda nakon odustajanja od kupovine

Smatra se da ste izjavu o odustajanju
predali ispravno ako je pošaljete u roku koji je predviđen za odstupanje
od kupovine, a to je najviše 14 dana od izvršenja porudžbine. Troškove
odustajanja od kupovine, ako ih ima, kao i poštarinu za povrat paketa
snosi kupac. Nakon odustajanja od kupovine proizvod je potrebno poslati kurirskom službom i potrebno je da sadrži:

– potpune podatke osobe koja je izvršila porudžbinu (ime, prezime, adresu i broj telefona)

– proizvod u originalnoj neoštećenoj ambalaži

– plaćenu poštarinu i ostale troškove transporta ukoliko ih ima

Uslovi za reklamaciju

Ako proizvod ne radi pravilno ili ne
radi u skladu sa vašim očekivanjima, obavestite nas, i naši saradnici
mogu pomoći sa potrebnim informacijama i savetima. Na taj način ćete
izbeći eventualno pogrešnu upotrebu proizvoda i oštećenja samog
proizvoda, kao i moguća oštećenja drugih stvari.

Reklamacije za proizvode za koje se
ustanovi da su oštećeni zbog nepravilnog ili neprimerenog korišćenja
odnosno postupanja sa njima na način koji nije propisan nećemo moći
uzeti u obzir. Ukoliko takav proizvod nakon odbijanja reklamacije budete
hteli ponovno preuzeti, poslaćemo ga i naplatiti troškove dostave.

Reklamacija se može u potpunosti ostavariti kada:

– proizvod nema sve delove koji su
potrebni za njengovo normalno korišćenje i obavestili ste nas u roku od
24 časa po preuzimanju pošiljke

– proizvod je stigao delimično ili potpuno oštećen i obavestili ste nas u roku od 24 časa po preuzimanju pošiljke

– proizvod je neispravan i obavestili ste nas u roku od 24 časa po preuzimanju pošiljke

– proizvod ne odgovara opisu ili
modelu, osim ako se proizvod ili model ne prikazuju samo u informativne
svrhe i obavestili ste nas u roku od 24 časa po preuzimanju pošiljke

Slanje proizvoda koji ostvaruju pravo na reklamaciju

Predlažemo da nas kontaktirate pre slanja proizvoda na adresu
magacina, kako bismo utvrdili da li postoje uslovi za refundaciju bez
vraćanja paketa.

Proizvod koji ostvaruje pravo na reklamaciju potrebno je da pošaljete na adresu našeg magacina nakon što popunite forumular. Proizvod je potrebno poslati bez poštarine ili drugih troškova. Paketi sa otkupninom ili drugim troškovima neće biti preuzeti. U međuvremenu preuzmite formular koji je potrebno ispuniti.

Naplata proizvoda čija reklamacija je uvažena

Svi proizvodi koji budu prijavljeni za
reklamaciju biće pregledani u najbržem mogućem roku. Ukoliko se
reklamacija uvaži, novac će biti uplaćen korisniku na dinarski tekući
račun koji je naveden prilikom popunjavanja formulara i to najduže u roku od 7 dana od prijema proizvoda.